Taken from transport.wroc.biz
MAN-y z Białegostoku na linii 144 obsługiwanej przez Pawelec Biechów.
Taken from transport.wroc.biz
Powrót linii 46 w związku z rozpoczęciem obowiązywania nowej umowy z PKM Katowice.
Taken from transport.wroc.biz
Nowe wcielenie linii 930 jako połączenie centrum Katowic z Nikiszowcem.
Taken from transport.wroc.biz
Rozpoczął się remont torowiska na al. Korfantego w Katowicach.
Taken from transport.wroc.biz
Koleje Śląskie w ciągu roku straciły 9,2% pasażerów.

Zabrze: Druga linia bezpłatna do M1

07.06.2008

Tagi: rozkład jazdy, Max – Dodał: Jacek Sobota

Od drugiego czerwca jeździ drugi darmobus do centrum handlowego M1 w Zabrzu Maciejowie. W czasie trwającego 45 minut rejsu autobus objeżdża Osiedle Kopernika, Osiedle Kotarbińskiego i część dzielnicy Centrum Południe.


Dokładna trasa przedstawia się następująco: Maciejów M1 - Szkubacza - Mielżyńskiego - Bruno - Jana Heweliusza - Al. Korfantego - Gdańska - Franciszkańska - Tkocza - Trocera - Wolności - Piłsudskiego - Roosevelta - Charlesa de Gaulle'a - Al. Korfantego - Jana Heweliusza - Bruno - Mielżyńskiego - Szkubacza - Maciejów M1. Obsługiwana jest większość przystanków znajdujących się na trasie przejazdu, dokładny ich wykaz jest umieszczony między innymi na tylnej ścianie autobusów, a także na przystankach (pod wiatą). Odjazdy spod centrum handlowego odbywają się co 60-120 minut, dokładnie o tych samych godzinach kiedy następują odjazdy linii do Gliwic.

Zabrze, ul. Tkocza

» Zobacz rozkład jazdy

« Poprzedni tekstNastępny tekst »

   
   




Komentarze

Do dłuższych dyskusji zapraszamy na forum.

anna napisał(a):

To zlikwidują 250, skoro po Zabrzu przejął część trasy tej linii?

07.06 19:45:23

ice napisał(a):

czyżby C.H. Forum było konkurencja dla M1 przecież oni wieśniaków bez samochodu nie potrzebują w swoim centrum handlowym, bynajmniej takie wrażenie miałem jak został kilka lat temu skasowany bus bezpłatny z zabrza

07.06 20:04:42

Tom_89 napisał(a):

To ciekawe co teraz zrobią z tym darmobusem co jeździ do Reala ale tego na pl. Teatralnym, ta druga linia z M1 co jeździ po zabrzu pokrywa się częściowo z tymi dwoma liniami z Platana.

07.06 21:50:10

Pasażer napisał(a):

A skąd mam wiedzieć do którego wsiąść jadąc do Gliwic, jeśli nie mają tablic kierunkowych ?

07.06 21:55:21

Buscoholic napisał(a):

Trudno się dziwić, że znów pojawił się darmobus w kierunku M1. Trochę jednak zaskakuje, że linii nie puścili przez dworzec autobusowy, jak dawniej Expres M1. Linia potrzebna i zamiast likwidować linię 250, niech lepiej przestaną już żartować z tą S-15 - po co darmobus do centrum handlowego, które stoi w samym centrum miasta?

07.06 22:00:48

jacekso napisał(a):

@Pasażer: przy M1 są dwa oznakowane stanowiska, bliżej południowego wejścia stoi autobus do Gliwic, a dalej do Zabrza

07.06 22:03:38

Bodzio napisał(a):

Busy są na pewno fajniejsze, niż te mercole z Auto-Turbusa jeżdżące do Plejady

07.06 22:55:58

lgor napisał(a):

Zabrzańskie M1 oferuje 3 różne markety pod jednym dachem co po prostu przekłada się na większe potrzeby komunikacyjne. Natomiast Plejada i Platan to takie ładniej wykonane pasaże ze zwykłymi punktami handlowymi typu Real czy Carrefour. Podkreślić należy iż w Bytomiu oprócz plejady działają jeszcze dwa inne hipermarkety, których oferta jest podobna a dojazd km dużo lepszy.
Domniemam ze po po prostu zyski zabrzańskiego M1 są większe od zysków Plejady czy Platana.

08.06 12:11:50

Buscoholic napisał(a):

Hej bodzio, pewnie masz słabe pojęcie na temat autobusów linii podmiejskich, ale tak się akurat składa, że owe mercedesy kursujące na darmówkach do Plejady pochodzą z lat złotej ery mercedesa. Nigdy wcześniej i już nigdy później ani mercedes, ani budujący na tej samej konstrukcji MAN nie wyprodukowali lepszych autobusów. Trudno w Europie znaleźć bardziej niezawodne pojazdy. A te Van Hoole to złom, bo przed modelem A300 Belgowie nie wyprodukowali nic konkretnego (nawet dwuprzegubowy model AGG 300 okazał się komunikacyjnym niewypałem).

09.06 01:06:00

Bodzio napisał(a):

@Buscoholic - z pewnością masz rację. Wiesz jakimi wspaniałymi autami były VW garbusy ? W mojej rodzinie służył taki samochód w latach 1958-1996 ( jeden i ten sam egzemplarz ). Ale niestety nie ma na tym świecie nic wiecznego. I to właśnie miałem na myśli oceniając ( oczywiście subiektywnie ) tabor Auto-Turbusa.

09.06 23:03:40

Buscoholic napisał(a):

@Bodzio - mam sentymemnt do tych mercedesów, stąd moja opinia, a że są stare i mocno wysłużone to swoją drogą, ale sam przyznasz, że i tak biją na głowę niejeden z modeli NL202 czy neoplana, tak solidnie ostatnimi czasy zasilającymi parki taborowe lokalnych przewoźników. Chyba tylko brak niskiej podlogu jest tu minusem, ale to przecież lata 80.

11.06 23:48:36

wkurzona napisał(a):

Czy ktoś może w końcu do cholery pomyśleć o pracownikach sklepów w okolicy M1 w Zabrzu?Kończę pracę o 16 lub o 20. Nie posiadam samochodu. Autobusy jeżdżą o pełnych godzinach, więc 15 po czwartej nie mam szans na załapanie się na kurs.Muszę czekać na mrozie prawie godzinę. Komu przeszkadzałoby dostosować rozkład do tych- w końcu nietrudnych do ustalenia godzin?

30.12 16:29:10

xyz napisał(a):

mam pytanie. czy któryms z tych darmowych autobusów (lub niedarmowym) mozna latwo z centrum zabrze dostac sie do salonu black red white przy ulicy mielzynskiego 3?

10.01 14:42:02

Agnieszka F. napisał(a):

Czemu żaden nie przejeżdża przez Goethego? Do tego M1 nie da się dojeżdzać, a busiki nie jeżdzą już tak jak dawniej, bardzo rzadko można je zobaczyć...

15.01 12:01:47


Dodaj komentarz






Komentarze muszą być zaakceptowane przed publikacją. Dziękujemy!