Taken from transport.wroc.biz
MAN-y z Białegostoku na linii 144 obsługiwanej przez Pawelec Biechów.
Taken from transport.wroc.biz
Powrót linii 46 w związku z rozpoczęciem obowiązywania nowej umowy z PKM Katowice.
Taken from transport.wroc.biz
Nowe wcielenie linii 930 jako połączenie centrum Katowic z Nikiszowcem.
Taken from transport.wroc.biz
Rozpoczął się remont torowiska na al. Korfantego w Katowicach.
Taken from transport.wroc.biz
Koleje Śląskie w ciągu roku straciły 9,2% pasażerów.

Za darmo do M1 w Zabrzu

26.05.2008

Tagi: rozkład jazdy, Max – Dodał: Jacek Sobota

Od dwóch tygodni funkcjonuje bezpłatna linia autobusowa do centrum handlowego M1 w Zabrzu Maciejowie. Bez biletu można dojechać na zakupy z gliwickich osiedli Obrońców Pokoju i Kopernika. Wkrótce, najprawdopodobniej 1 czerwca, zostanie uruchomiona druga linia - do centrum Zabrza.


Trasa linii "gliwickiej" przebiega następująco: Maciejów M1 - al. Jana Nowaka-Jeziorańskiego - Gliwice Tarnogórska - Olszewskiego - Paderewskiego - Myśliwska - Toszecka - Oriona - Perseusza - Pionierów - Toszecka - al. Jana Nowaka-Jeziorańskiego - Maciejów M1. Przystanek początkowy dla nowych linii wyznaczony został przy południowym wejściu do centrum handlowego.
Obsługa nowych linii zlecona została bytomskiej firmie przewozowej Max. Specjalnie w tym celu zakupione zostały dwa średniopodłogowe autobusy marki Van-Hool A500. Na pierwszej linii jeździ jeden autobus z częstotliwością 60-120 minut, drugi oczekuje w Bytomiu na uruchomienie drugiej linii. Obydwa autobusy nocują w zajezdni Tadeusza Powichrowskiego w Bytomiu Szombierkach.

Zabrze - MaciejówZabrze - Maciejów, C.H. M1Bytom - Szombierki, ul. Zabrzańska

» Zobacz rozkład jazdy

« Poprzedni tekstNastępny tekst »

   
   




Komentarze

Do dłuższych dyskusji zapraszamy na forum.

citadis napisał(a):

Czy ten żółty przegub w tle czasem nie został zgłoszony przez Omnitech/Powichra? Co to jest za marka?

26.05 19:21:54

Pasażer napisał(a):

A jakiś rozkład jazdy będzie w internecie?

26.05 19:43:01

roberto napisał(a):

ja stawiam na Scanie :)

26.05 19:51:21

Dave napisał(a):

Wreszcie coś lepiej wyglądającego i się prezentującego na darmobusie w GOP! Bo do tej pory na tych Auchanbusach, Plejadobusach, Tescobusach to 20-letnie rzęchy wysokopodłogowe ew. małe Solbusy ostatnio. We Wrocławiu i innych miastach to niskacze na darmobusach jeździły i jeżdżą od początku marketów - ja pamiętam takowe od co najmniej 5-6 lat!

26.05 20:06:49

butthead napisał(a):

Będzie rozkład ;)

26.05 22:37:43

Piotrek napisał(a):

To chyba Volvo

27.05 00:33:39

copper napisał(a):

Brakuje przystanku Os.Kopernika Andromedy w rozkladzie jazdy.

27.05 05:05:49

jacekso napisał(a):

Nie ma też paru innych przystanków, rozkład ich nie uwzględnia.

27.05 08:46:34

Majan napisał(a):

U nas w Łodzi większość to niskopodłogowce (choć trupy jakich mało) reszta to średnopodłogowe pojazdy (głównie Mercedesy O405). Są też dwa przegubowe 405 i jeden Man NL202 (ukradziony spod hipermarketu i rozbity, więc prawdopodobnie kasacja:/)

27.05 10:06:13

Aktywny napisał(a):

Może to początek końca 250, a 850 może też przestac podjeżdżać pod M1

27.05 17:20:38

copper napisał(a):

Dobry pomysl! 850 to linia przyspieszona a nie marketobus do wozenia ludzi z tabolami. Osobiscie jestem ZA zlikwidowaniem wjazdu linii 850 pod M1.

28.05 01:19:07

HansKloss napisał(a):

copper - nie każdy do tego darmobusa ma blisko, po drugie czy ja jadę z siatką czy studenciak z plecakiem to ta sama cholera

28.05 21:08:21

Serd napisał(a):

A te dwie linie organizuje KZK czy to własna inicjatywa M1?

29.05 19:07:01

wikibus.org andrzej napisał(a):

@Serd: Wygląda na inicjatywę własną.

Czyżby zakulisowe wieści o likwidacji 850 skłoniły M1 do takiego ruchu? Albo M1 zamierza wycofać się z dofinansowania tej linii?

Bo inaczej w sytuacji istnienia 250 i 850 krok wydaje się niejasny. Bardziej logicznym byłoby wypuszczenie do os. Kopernika 250, chociaż przejazd trwałby dłużej. A w tej chwili to 2 konkurencyjne przedsięwzięcia.

W każdym razie w sytuacji, gdy na trasie Gliwice - Bytom kursuje pociąg i pokonuje ją trzykrotnie szybciej od 850, linia nie ma mocnego uzasadnienia. A kosztuje nie tylko markety, ale również podatników.

29.05 23:34:46

gosc napisał(a):

"Dobry pomysl! 850 to linia przyspieszona a nie marketobus do wozenia ludzi z tabolami. Osobiscie jestem ZA zlikwidowaniem wjazdu linii 850 pod M1."
A wiesz ze duzo ludzi dojezdza tym busem tam do pracy? likwidacja 850 ( chociaz nie wiem skad bierzecie wszyscy te durne informacje) oznacza w tym wypadku utratę pracy ...

01.06 08:27:40

PKM b napisał(a):

Założyciel firmy max meszka na miechowicach, czasami seoim autokarem parkuje przed domem na ulicy felinskiego.
Zdażyło sie i tak że 2 rzazy darmusa widziałem z okna bo miszkam naprzeciwko mego domu. http://www.przewozy-max.prv.pl

01.06 10:26:26

Luk16 napisał(a):

Jest gdzieś dostępny rozkład do Zabrza?

01.06 14:48:01

luki napisał(a):

to jest vanhool

04.01 12:20:07


Dodaj komentarz






Komentarze muszą być zaakceptowane przed publikacją. Dziękujemy!