Taken from transport.wroc.biz
Nowa tramwajowa linia wahadłowa 44 z Zawodzia do Szopienic z powodu remontu torowiska.
Taken from transport.wroc.biz
Najnowszy nabytek PKM Jaworzno - MAN-Göppel NM223.
Taken from transport.wroc.biz
Pierwszy przemalowany na żółto Mercedes Citaro K w PKM Katowice.
Taken from transport.wroc.biz
Krzysztof Pawelec przenumerował małe MAZ-y dodając "0" do dotychczasowego numeru.
Taken from transport.wroc.biz
14 lutego 2014 r. zlikwidowana została linia tramwajowa nr 18 w Rudzie Śląskiej.

Reaktywacja!

09.05.2013

Tagi: redakcja – Dodał: Jakub Jackiewicz

Wznawiamy działalność Wojewódzkiego Portalu Komunikacyjnego!

Portal WPK


Z przyjemnością informujemy, że po rocznej przerwie, zaczynamy na nowo naszą działalność informacyjną i publicystyczną. W okrojonym składzie redakcyjnym, ale z nowymi pomysłami, spróbujemy poprowadzić dalej ten serwis. W komunikacji miejskiej dzieje się bardzo dużo, warto o tym informować. Problemów do rozwiązania także jest mnóstwo, mamy nadzieję, że dzięki naszym informacjom wiedza na ten temat się choć trochę poszerzy.

Prawo do informacji jest jednym z podstawowych praw człowieka. W naszej mikroskali chcemy korzystać z tego prawa i rozpowszechniać informacje, które każdy z Was - Czytelników, może wykorzystać do poszerzania własnej wiedzy lub też do zmiany otaczającej nas rzeczywistości.

Z tego miejsca należą się podziękowania dla osób, które odpowiedziały na nasz wstępny apel o współpracę i zechciały podzielić się z nami swoimi zdjęciami. Mamy nadzieję, że z biegiem czasu do grona redakcyjnego dołączy więcej osób, które będą chciały wspomóc naszą działalność prasową.

Formuła serwisu nie ulega większym zmianom. Będziemy starać się publikować na bieżąco informacje o tym co aktualnie dzieje się w półświatku komunikacyjnym konurbacji górnośląskiej i okolicach. Zachęcamy wszystkich chętnych do współpracy i przesyłania na adres redakcji informacji, ciekawostek, czy zdjęć. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi i opublikowania tylko wybranych sygnałów, ale z pewnością żadna istotna kwestia nie pozostanie pominięta. W miarę możliwości publikowane będą też szersze artykuły o różnych aspektach funkcjonowania transportu publicznego, w tym m.in. kalejdoskop przetargowy.

Pozostałe podstrony naszego portalu funkcjonować będą tak jak dotychczas, ewentualne pomysły na ich rozwój realizować będziemy w miarę możliwości w nieco późniejszym terminie. Nadal działa coraz bogatsza baza taboru przewoźników, jak również forum otwarte na dyskusje o wszystkim co związane z transportem.

Nadal działamy całkowicie społecznie i niezależnie od jakichkolwiek instytucji i przewoźników. Autorzy materiałów prasowych, czy zdjęć nie otrzymują żadnych honorariów. Reklamy, które są publikowane w naszym serwisie służą częściowemu pokryciu kosztów użytkowania serwera i domeny.

Mamy nadzieję, że uda się osiągnąć i utrzymać odpowiedni poziom merytoryczny i serwis będzie służył informacjami o komunikacji miejskiej, zgodnie z naszym hasłem "dobra strona komunikacji". Tego sobie życzymy, a Was, Czytelnicy, zachęcamy do czytania.

Działalność rozpoczynamy od nieco opóźnionego w tym roku, ale na pewno interesującego zestawienia zmian tras, przewoźników i przystanków w 2012 roku przygotowanego przez kol. Jacka Sobotę. W najbliższych dniach będziemy także publikować zaległe informacje o zmianach taborowych u poszczególnych przewoźników oraz o przebiegu modernizacji infrastruktury tramwajowej w ramach projektu unijnego.

Redakcja

(autor: Jakub Jackiewicz)

« Poprzedni tekstNastępny tekst »

Komentarze

Do dłuższych dyskusji zapraszamy na forum.

Jan napisał(a):

Nareszcie!!!!!!!!! Jak ja na to czekałem;)

09.05 10:54:26

Serd napisał(a):

Nareszcie!!! Bardzo się cieszę!! Drżyj, Romanie :) !!

09.05 12:47:23

Aczer napisał(a):

Taaa, ta strona tyle zdziała ile poprzednio. Większość z administratorów/redaktorów to śmieszne studenciaki, które myślą, że mogą coś zdziałać a życie pokazuje, że tak naprawdę nic nie mogą osiągnąć w tej dziedzinie. Oczywiście szanuję ich pasję i poświęcenie, ale hejterska retoryka jaka panuje na forum oraz artykuły napisane w stylu eksperckim są po prostu żałosne.

09.05 16:10:41

Mt89 napisał(a):

A ja uważam, że warto próbować i ponownie działać na tej stronie. I dobrze, że komuś się chce poświęcać swój czas takiej tematyce. Tym bardziej, że jest wielu zainteresowanych. Krytykanctwo jest niestety typową cechą w Polsce, więc warto robić swoje i nie przejmować się złośliwościami. Przyjmować tylko rzeczowe uwagi i tyle. Tak więc powodzenia!

09.05 18:02:55

MD napisał(a):

Chłopaki cieszę się niezmiernie że chcecie :D Tak trzymać.

09.05 23:09:57

http://kasperfiszer.pl napisał(a):

Ta strona wcześniej zdziałała bardzo dużo i oby teraz było tak samo dobrze. Życzę wytrwałości i pozdrawiam z Łodzi!

10.05 19:10:42

wojtek1611 napisał(a):

Super i powodzenia

10.05 20:56:42

Rico napisał(a):

trzymałem kciuki za wasz comeback.

11.05 11:46:32

Dave napisał(a):

Fajnie, że nastąpiła reaktywacja, bo nie kto kto inny jak WPK dostareczał może nie zawsze super świeże, ale na pewno dorbze napisane i bez kaczek dziennikarskich, jakie często są popełniane w popularnych portalach i dziennikach ogólnopolskich. Wszak WPK tworzą raczej znawcy :)

16.05 21:05:56

carleek napisał(a):

Ciesz się bardzo, pozdrawiam:)

18.05 14:35:34

Marcin napisał(a):

Gratuluje i życzę powodzenia.
Czekam na artykuły opisujące realia ślaskiej komunikacji.
Miłośnik km z Wieliczki

31.05 17:13:19

Tomasz Flaga napisał(a):

Ja też się bardzo cieszę. Dopiero dziś (1 czerwca) się kapnąłem, że jest reaktywacja. Życzę powodzenia!

01.06 23:57:54

grek napisał(a):

Dopiero teraz zauważyłem Wasz comeback. Ogromnie się cieszę z tego powodu. Trzymam za Was kciuki.

02.06 13:46:52


Dodaj komentarz

Ten element został zablokowany, nie ma możliwości dodawania do niego komentarzy lub głosowania.

Komentarze muszą być zaakceptowane przed publikacją. Dziękujemy!